vineri, 26 februarie 2010



hmm ..stateam si ma gandeam ce sa scriu si am deja o idee....

despte balul bobocilor ..

asa cum sa incep .........***gata stiu am strans toti colegii din clasa a 5a si i-am supus la niste probe destul de usoare la care cel mai bun trebuia sa castige...

bun lasam partea asta cu intrebarile si testele si trecem la partea distractiva la dans... bun deci ..ce mai a fost super am dansat toti 4 ore incontinu orice chiar orice inclusiv *manele*(-_-) si muzica de club

 ........ bun cea mai tare parte a fost cea cu probele de dans

acuma nu ca ma laud da nu am stat o clipa am dansat exact ca o nebunatica (ca sa nu zic nebuna)

partea mai proasta a fost ca nu a castigat echipa mea favorita ma rog nu mai conteaza.

sa fiu sincera balul asta a fost the best pentru ca a fost organizat de clasa mea (a-8-a) bine nu chiar toata clasa mai bine zis 4-5 elevi.

si profesorii care au asintat au fost la maxim adica nu am avut chestii de genu: nu ascultati ***** au fost foarte draguti.  

bai sincera sa fiu as organiza astfel de chestii mereu bine nu singura ci cu nebulaticele mele prietene (dromader,buburuza,si cum ar spune dromader  cheese)


2 comentarii: