joi, 4 martie 2010

azi



Azi sunt.Maine nu.

Iti las tie tot ce n-am.

Iti las tie cearceaful gol al trupului meu,

Iti las sensul zilei mele monotone,

Iti las negrul cafelei si tutunului tigaii,

Soarele ce nu-mi apartine ... ti-l las.

Iti las vara, ce-o urasc

Si timpul... cel pierdut..

Iti las anii mei, la numar 15....

ce-s beti de fuga si vese rupte,

Iti las palmele mele, fericite ca te-au mangaiat,

Ata vietii mele ti-o las.

Inima ce-mi inca bate, ti-o las in cerneala semnaturii,

Biletul de tren mancat de soareci, ti-l daruiesc.

Chitara ce n-am stiut la ea sa cant, ti-o las pe masa,

Vinerea ce-o iubesc, iti ramane tie...

Totele lucrurile de care n-am chef ti-le las.

Uitarea ce nu ma cunoaste, ti-o las.

Talpile mele arse de nisip, raman la tine...

Perna uda de lacrimi, usuc-o si  ia-o..

Iti las visele celor cu nu pot muri

Iri las tot. Tot ce n-am

Un comentariu:

  1. neahhh ce-i asta:-j..unde-i fericirea..alo unde-i dee dee....unde-i veselia...da-l in pnm de emo:d ROCK ON DUDE

    RăspundețiȘtergere