joi, 4 martie 2010

Nu as fi crezut


N-as fi  

crezut ca ma vei rani.

Felul in care ai facut-o...

Fara remiscari.

Spune-mi...de ce m-ai indepartat!?

Spune-mi ce-i iubirea!?

Spune-mi.... de ce nu ma simti!?

Spune-mi de ce ma ranesti cu vorba!?

Cu ce ti-am grasit!?

Graseam cand iti purtam de grija,

Cand udam blestemata perna,

Cand iti sarutam urma pasilor,

Cand iti miroseam iluzia zambetului,

Cand cu gandul te asteptam...

Si tu ... ma raneai voit.

Spune-mi ce reprezint pentru tine!?

Spune-mi.. de ce esti asa departe,

Si eu totusi atat de aproape...

Spune-mi.. de ce ma lasi sa zac in sperante fara sens.

Spune-mi de ce imi saruti mana si-ti iei ramas bun...

Spune-mi ...de ce imi spuneai ca ma iubesti.

Spune-mi cu fata senina ...

Ca eu ti-le spun cu lacrimi in ochi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu