joi, 24 iunie 2010

de ceva timp am lasat la o parte blogul meu . Poate ca nu am mai avut nevoie sa scriu pentru ca nu s-au intamplat prea multe evenimente intre timp. Si acum cred ca a venit momentul , as fi vrut sa incep cu niste poezii pe care le-am facut intr-un moment de singuratate ,cand simteam (poate) ca totul nu are nici un rost.
Dar acum pot din nou sa respir. Gandul imi zboara in toate partile nush daca trecerea de la un nivel la altul m-a facut sa intru in ratiune ,poare ca acum dupa 8 ani gandesc altfel , defapt nu poate... sigur, s-a terminat cu ghioturile de la colturi care nu fac decat sa stea in coasta celor care au ceva de spus, cred ca de acum nu o sa mai fiu atat de interesata de "ce spune lumea" lumea hmm e o fabrica de lenesi care nu stiu altceva sa faca ,decat sa barfeasca ,poate invidia doare si macina ,dar ce pot face, de acum totul s-a terminat.
Vorbind de "s-a terminat" ...e vorba si de clasa a8a .hmm ce amintiri frumoase, acum pot sa spun ca din toate regret ca nu voi mai fi alaturi de colegii mei ..bine unii dintre ei..consider ca dupa tot timpul petrecut am devenit prieteni si puteam avea si intredere unii in altii,eram uniti si cred ca incepusem sa tinem unii la ceilalti.
Chiar daca mi-am dorit nespus de mult sa plec si sa las totul pentru a incepe ceva nou ,totusi acele clipe si acele nebunii nu le pot uita.
Dupa clipe petrecute cu fast as vrea sa iau cu mine pe tine ,,dupa cum spunea un prieten bun" asa si eu dupa atata timp as vrea sa am cu mine in continuare colegii ,pe doamna diriginta si cateva persoane pe care nu le mai specific acum.

Un comentariu:

  1. hi hi hi..ci dor o sa-mi fie..de tampeniile noastre...:))...de ,,durex-ul'' strigat in gura mare si de toater bataile prinse in scoala:))...de certuri de rasete si de balul bobocilor:X...care a fost prea tare..dar asta e..plecam da' doar ne mai gasim noi ce?..

    RăspundețiȘtergere