vineri, 15 aprilie 2011

Soarele


Soarele se ridica dusmanos in fata mea.
Presimt ca va fi tot o zi deaia,
Ceasul merge in ciuda mea,
Iar se face ora si te voi vedea
Ah! de as putea schimba ceva...


Mentalitatea si indiferenta ta imi insageteaza inima
Si doare mult mai tare ...
decat orice alta durere
Care vine si trece
Hmm..si iar te vad...


Imi zambesti in ciuda
De partca stii ca te iubesc..
Dar tac si nu rostesc nici un cuvant
Privesc inainte de parca nu te mai zaresc
Of! Dar stiu ca esti


Esti singura persoana
Care ma facut mai sobra
Si stiu ca viata nu-i ceea ce cred eu..
Am o inima de cimitir
Hey ..cimitir


Rostesc cuvantul ''moarte'' fara remuscari
Nu ma gandesc ca e ceva mai rau
Ignoranta ta nemarginita ma sufoca
Si ma lasa fara suflare
Ph  respir incet


Acum... in ziua asta  prea frumoasa
Ma tot gandesc "ca te-am uitat"
Privesc pe geamul gol al scolii
Te vad trecand , Te uiti indiferent
Si eu incap sa plang..

Un comentariu:

  1. genial:X....,,te vad trecand,te uiti indiferent''... cunosc sentimentul..te nimiceste usor si parca iti ucide toate sperantele,toate visele...totul se naruie...

    RăspundețiȘtergere